skip to Main Content
MARKETING

Matas på TikTok: ”Det er kikset at sætte boomere til at lave indhold til unge mennesker”

I august 2021 postede Matas deres første content på TikTok. Matas havde et stærkt ønske om at kommu-nikere til og med den unge generation – generation Z, hvilket de kunne se på data fra deres hidtidige soci-ale medier, at de ikke formåede. Derfor opstod ideen om at gå på TikTok, da man gerne ville være der, hvor netop de unge er. Maja Fabech, der er head of SoMe og Influencers hos Matas fortæller her, hvor-dan Matas’ rejse ind i TikTok-universet har været.

7 begreber til dig, der studerer kommunikation, sprog eller marketing

Du har måske hørt om algoritmer, content og Google Ads, men hvad dækker de forskellige begreber over? Der er mange af dem, og vi på Studenterbrød har samlet nogle af de ord, som du kan støde på i dit studie- og arbejdsliv.

Tilføj nye værktøjer til din kommunikative værktøjskasse med efterårets webinarer

Smid benene op på bordet og sæt dig godt til rette i sofaen, mens du bliver klogere på Photoshop, InDesign, programmering, kommatering og meget mere. Kommunikation og Sprog udbyder webinarer, som styrker dit CV.

Influencers har ofte en meget stærk gennemslagskraft, når de anbefaler og reklamerer for et produkt

Mange virksomheder benytter sig af Influencer Marketing med henblik på at skabe autentisk og troværdig omtale – men hvorfor er det egentlig, at det er så populært?

Hvordan er det at studere marketing anno 2020?

Trille Aarestrup er marketingstuderende fra Aarhus Universitet, og hun drømmer om at arbejde hos et marketing- eller reklamebureau, når hun er færdiguddannet. “Jeg vil gerne hjælpe virksomheder med at finde ud af, hvordan de skal brande og markedsføre sig selv”, fortæller den kommende cand.merc.’er.
Back To Top
×Close search
Search